Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 70 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …
Türkiye'deki Havuz ve Spa alanlarında Ar-Ge, tasarım, üretim ve montaj hizmetleri sunan SAVAŞ GRUP A.Ş bünyesindeki Çilek Havuz olarak; kurulduğumuz günden bu yana yurt içinde ve y…
'İnsana Hizmet Erdemdir' misyonuyla 1994 yılından bu yana faaliyette olan Erdem Sağlık Grubu; hasta memnuniyetine önem veren, hizmette sınır tanımayan, hasta haklarına saygılı, uzm…
Tercihen İst. Anadolu yakasında ikamet eden (Maltepe) DAP HOLDİNG merkez binamızda görevlendirilmek üzere, Bay - Bayan adaylar İlanı Şikayet Et Aday Kriterleri Eğitim Seviy…
Sektörünün lider markalarından Webhelp, bugünün dijital dünyasında insan odaklı müşteri deneyimleri tasarlıyor ve yönetiyor. Dünyada, 60 ülkede 120 binden fazla çalışanıyla hizmet …
Dünya genelinde milyonlarca insanın kullanacağı ürünleri oluşturan bir ekibin bir parçası olacak, yetkinliklerine uygun farklı pozisyonlarda görevlendirmek üzere ekip arkadaşları a…
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI Kadın Hastalıkları, doğum, infertilite (kısırlık) ve üremeye yardımcı tekniklerin uygulamasında sektörün öncü kuruluşlarından Bahçeci Sağlık Grubu T…
Çağrı merkezi elemanı, müşteri hizmetleri departmanında çalışarak müşteri taleplerini karşılayan, sorunları çözen ve bilgi veren kişidir. Genellikle telefon, e-posta veya canlı soh…
MLPCARE, 17 ilde, 31 hastanesi ve 17 bin'e yakın çalışanı ile sağlık sektörüne yön veren en büyük sağlık kurumudur. Çeyrek asır önce Medical Park ile sağlık yolculuğuna başlayan gr…
Inova Interaktif Telemarket Sanayi ve Ticaret Limi
İstanbul Anadolu Yakası
Ümraniye'de bulunan ofisimizde görev almak üzere istihdam edilmek üzere " Müşteri Temsilcisi " pozisyonumuz için çalışma arkadaşları aramaktayız. GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI; …
Tıbbi Cihaz ( Dental) Sektöründe faaliyet gösteren şirketimize, diş hekimliği cihaz ve sarf malzemelerinin satış, tanıtım, sipariş vb. işlemleri için gelen çağrıları yanıtlayacak, …
GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI En az Lise mezunu, 20-35 yaşları arasında, Minimum 1 Yıllık Çağrı Merkezi tecrübesi bulunan, Çağrı Merkezi sektöründe kariyer hedefi olan, Micros…
Vivatinell, Türkiye ve dünyanın bir çok ülkesinde sağlık ve kişisel bakım kategorilerinde lider ve inovasyon temelli markaları ile yıllardır tüketicilerine sağlık ve güzellik sunma…
Çağrı Merkezi Müşteri Temsilcisi pozisyonu, müşteri odaklı bir yaklaşımla çalışarak şirketin müşteri memnuniyetini artırmayı hedefleyen önemli bir rolü üstlenmektedir. Genel Nitel…
Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun, Pazarlama departmanı; Çağrı Merkezi Biriminde görev alabilecek, Tercihen İngilizce bilen, Şirketin satışa konu olan tüm projeleri hak…
İyi derecede ingilizce 2 dil olarak arapça diline hakim Kariyerine Araç kiralama firmasında yön vermek istiyorsan En az Lise, tercihen Ön lisans veya Lisans mezunu isen Ofis hay…
Çağrı merkezi sektörünün liderleri arasında yer alan İntia Şirketler Grubu 2007 Yılından itibaren uzman kadrosu teknolojik alt yapısı ve tüm sorunların çözümünün aslında en basite …
Dünya genelinde milyonlarca insanın kullanacağı ürünleri oluşturan bir ekibin bir parçası olacak, yetkinliklerine uygun farklı pozisyonlarda görevlendirmek üzere ekip arkadaşları a…
Albaraka Türk Katılım Bankası A.Ş.'nin, Ödeme Sistemleri Operasyon ve Çağrı Merkezi Müdürlüğü'nde görevlendirilmek üzere; Bankacılık, Sigortacılık, Muhasebe vb. ön lisans bölümler…